Indien je bestelling op maandag t/m vrijdag vóór 15:00 uur bij ons binnen is en je het pakket laat bezorgen, wordt jouw bestelling dezelfde werkdag nog aangeboden bij de pakketdienst. Voor de exacte levertijd zijn wij afhankelijk van de drukte bij de bezorgdiensten. Voor de bezorging van de bestellingen werken wij samen met DPD en DHL of maken wij gebruik van palletverzending (grote orders)
Van de DPD ontvang je een Predict-bericht via e-mail of sms. Het eerste bericht ontvang je de avond voor levering met de gegevens van je pakket en een track & trace link. Het tweede bericht ontvang je op de ochtend van levering. Dit toont je het tijdvenster van 1 uur waarbinnen je pakket geleverd wordt en biedt de mogelijkheid om je pakket live te volgen via live tracking. Ook vind je in dit bericht een link waarmee je de pakketlevering tot kort voor levering kunt wijzigen.
Je mogelijkheden zijn:
Vul hieronder je Track&Trace nummer en postcode of huisnummer
Voor iedere bestelling, ongeacht de grootte van een artikel en het aantal artikelen, wordt €8,95 exclusief btw aan verzendkosten in rekening gebracht. En vanaf het bedrag van € 99,-- excl. BTW leveren wij franco in Nederland en België aan, m.u.v. de Waddeneilanden, zonder verzendkosten.
Natuurlijk is bezorging op een werkadres mogelijk, maar denk er dan wel aan om ook de naam van het bedrijf, de school of andere werkinstelling te vermelden. Vermeld je alleen je privé naam dan is de kans groot dat een levering niet goed gaat omdat de bezorger geen privéadres maar een werkadres ziet. Vul bij de gegevens bijvoorbeeld in "bedrijfsnaam" en bij t.a.v. "eigen naam".
Je kunt nu ook je pakketje laten bezorgen bij een service punt. De verzendkosten voor het bezorgen bij een servicepunt bedragen €8,45 exclusief btw.
Is het, door het aantal bestelde producten of de omvang van de order, niet mogelijk om je bestelling met de pakketdienst van DPD of DHL te verzenden? Dan worden de order aangeleverd via een palletverzending. Omdat een palletverzending eerst aangevraagd moet worden bij onze vervoerder, moet je hierbij rekening houden met een langere levertijd. Bij een palletverzending wordt er contact met je opgenomen om aan te geven wanneer je de bestelling wordt geleverd.
Op het moment dat je de bezorgdienst toestemming hebt gegeven voor het achterlaten en neerzetten van het pakket rondom het huis. Zijn wij, Rotim Verpakkingen, niet verantwoordelijk wanneer het pakket beschadigd of gestolen is.
Wij adviseren je om bij ontvangst het pakket met je bestelling te controleren. We werken zeer zorgvuldig, maar het kan altijd voorkomen dat de producten die je ontvangt niet overeenkomen met wat je besteld hebt. Mocht dit bij jou het geval zijn, neem dan binnen 3 dagen contact met ons op door te mailen naar [email protected] of te bellen naar 024-3221000. Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
Met de grootst mogelijke zorg monitoren wij voortdurend ons online assortiment. Voor de levering van jouw bestelling zijn wij afhankelijk van meerdere factoren. Helaas kan het in uitzonderlijke gevallen voorkomen dat tijdens het verwerken van je bestelling blijkt dat een besteld product niet meer op voorraad is of niet aan de door ons gestelde kwaliteitseisen voldoet. In dit geval wordt het aankoopgedrag van het artikel gecrediteerd.