Wanneer je op werkdagen voor 15:00 uur bestelt, zorgen wij ervoor dat jouw pakket(ten) dezelfde dag nog worden verzonden. Je ontvangt een verzendbevestiging met daarin een track & trace-link voor jouw zending(en). Dit betekent echter niet altijd dat je pakket(ten) de volgende dag bezorgd worden. Wij zijn hierbij afhankelijk van de transporteur.
Hoewel DPD en DHL er alles aan doen om jouw zending snel te bezorgen, kan er soms iets misgaan. Bijvoorbeeld door drukte kan een pakket vertraging oplopen bij een depot. De uitlevering van jouw pakket(ten) kan tot een werkweek na de besteldatum duren. Voor actuele informatie over de status van jouw zending verwijzen wij je naar de Track & Trace-pagina. Vul onder "Waar is mijn pakket" het track & trace-nummer in dat je van ons per e-mail hebt ontvangen. Dit nummer begint bij levering door DPD met 0511 en bij levering door DHL met JVGL.
In Track & Trace zie je alle scans en tussenstops die jouw pakket doorloopt. Het kan voorkomen dat een pakket meerdere keren dezelfde status krijgt omdat het op dezelfde dag opnieuw is gescand. Deze scans vinden vaak ‘s nachts plaats, wat normaal is en geen reden tot zorg.
Helaas gebeurt dit soms. Het pakket is mogelijk weer meegenomen naar het depot en wordt de eerstvolgende werkdag opnieuw aangeboden. Dit kan vooral voorkomen tijdens drukke periodes, zoals de laatste maanden van het jaar.
Wat vervelend dat je jouw pakket(ten) nog niet hebt ontvangen. In dit geval kunnen wij na 5 werkdagen een onderzoek opstarten. Voor die tijd kunnen wij, hoe vervelend ook, niets doen. DPD en DHL behandelen klachten pas na deze periode.
Heeft jouw pakket de status ‘bezorgd’, maar heb je niets ontvangen en jouw buren ook niet? Vul dan hier de ontvangersverklaring in waarin je aangeeft dat je de zending niet hebt ontvangen. Wij sturen dit door naar DPD en houden je op de hoogte zodra wij een terugkoppeling ontvangen.
Heeft jouw pakket de status ‘bezorgd’, maar heb je niets ontvangen en jouw buren ook niet? Neem dan contact met ons op via [email protected] of via onze chat. Wij starten een onderzoek voor je en zoeken uit waar het pakket is afgeleverd.