Retourneren van producten

Controleer bestelling

Wij adviseren je om bij ontvangst het pakket met je bestelling te controleren. We werken zeer zorgvuldig, maar het kan altijd voorkomen dat de producten die je ontvangt niet overeenkomen met wat je besteld hebt. Mocht dit bij jou het geval zijn, neem dan binnen 3 dagen contact met ons op door te mailen naar [email protected] of stuur een Chat bericht. 

Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.  

Retourneren

Retourneren doe je zo:
  • Mag mijn pakket retour?
  • Retour online aanmelden.
  • Goederen verpakken in originele overdoos met factuur bijgevoegd.
  • Verzenden naar:
Rotim Verpakkingen
Kerkenbos 1028
6546 BA Nijmegen
 
Bekijk onze uitleg in PDF vorm hier.

 

Klachten

Neem binnen 10 werkdagen contact met ons op. Je kunt dit doen door een e-mail te sturen naar [email protected], een chatbericht te versturen via onze webshop of het contactformulier in te vullen.

Vermeld in je bericht alsjeblieft de volgende gegevens:

  • Je bestelnummer
  • Je contactgegevens
  • Een beschrijving van het probleem met het artikel
  • De besteldatum
  • Optioneel: foto’s van het artikel

Zodra we je bericht hebben ontvangen, sturen we je een reactie en doen we ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Menu
Mijn account
Registreren
Maak bestellen nóg makkelijker!
  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen
Registreren
Inloggen
Of meld je hier aan
Wachtwoord vergeten?
Favorites
U heeft geen items in uw lijst.
Winkelwagen
Gratis bezorging vanaf €125,-
Bestel nog voor <span class="text-highlight">€125,00</span> en de verzending is gratis
U heeft geen artikelen in uw winkelwagen
Ga verder met winkelen
Filters
Taal & Valuta